Uutena vuotena on aina kiva listata tärkeimmät tekemiset ja tapahtumat niin en pääse unohtamaan, mitä kaikkea hienoa olen tehnyt. Näin ei myöskään pääse unohtamaan, kuinka tärkeä ihminen itse asiassa olen.

No, ensinnäkin olen nörtteillyt paljon ja käynyt koulua. Olen myös maannut sohvalla ja katsonut telkkaria. Lisäksi olen suorittanut elämälle välttämättömiä asioita, kuten käynyt vessassa, syönyt ja nukkunut. Näiden tärkeimpien asioiden lisäksi olen myös kirjoittanut blogia... Helvetti, olen turha ihminen!

No, ehkä toisenlaiset tilastot piristävät:

Uusia ystäviä: 15
Uusia vihamiehiä: 345



Tyttöystävät:
0,5
Litsarit: 568

Ei, ei nekään piristäneet.

Päivän vinkki: Älkää listatko vuoden päätteeksi tärkeimpiä tekoja, tapahtumia ja tilastoja. Masennutte vain.

Päivän linkki: Fish on hauska peli. Tarkoituksena on syödä pikkukaloja, kunnes on tarpeeksi iso syömään keskikokoisia kaloja ja syödä keskikokoisia kaloja, kunnes on tarpeeksi iso syömään isoja kaloja. Lopussa tulee hauskaa, kun voisyödä _kaikkea_. Paras oma tulos oli 345. Pistäkää paremmaksi.

Vuvii!